luni, 21 martie 2011

Desert cu mere si biscuiti

Cu ocazia implinirii a 1 an de blog desi postarea este pusa cu o zi intarziere am facut un desert rapid cu mere.

Ingrediente:
  • 5 mere
  • zahar
  • scortisoara
  • 150 ml apa
  • 1/2 plic budinca Dr. Orket(eu am pus de cacao, se poate pune si de vanilie sau caramel)
  • biscuiti
Curatam merele si le dam la razatoare.


Punem merele pe foc intr-o cratita cu zahar si scortisoara dupa gust si le calim putin.

Praful de budinca il amestecam in apa si adaugam peste mere si le mai fierbem putin.

Lasam merele sa se raceasca.

Punem folie alimentara in niste forme sau intr-o forma mai mare (eu am uitat sa pun si la rasturnare a fost cam greu) si punem un strat de mere.

Punem un strat de biscuiti.

Mai punem un strat de mere.

Si la final inca un strat de bicuiti, acoperim cu folie alimentara si bagam la frigider. Cand e gata il rasturnam si il ornam cum vrem.

Putem sa punem merele straturi intr-un pahar cu biscuiti dati la razatoare.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...