sâmbătă, 5 martie 2011

Briose dospite cu alune si ciocolata


Intr-o dupa-amiaza am avut pofta de ceva dulce dospit, asa ca m-am apucat sa framat niste aluat si i-am dat o forma mai deosebita decat cozonacul.



Ingredinete:

  • 500 g faina
  • 150 g zahar
  • 1/2 cubulet drojdie
  • 2 oua
  • coaja rasa de lamaie
  • 250 ml lapte
  • 2 lg ulei
  • 1 si 1/2 lgt sare

Compozitie:

  • alune
  • cacao
  • Finetti
  • putina ciocolata taiata

Drojdia se dizolva in lapte(caldut) cu 1 lgt de zahar. Se framanta toate ingredientele si se lasa sa creasca cam o ora.

Compozitie:

Se macina alunele prajite inainte, se aduga putina cacao, finetti, cubulete de ciocolata si daca mai este nevoie zahar.(nu stiu cum am reusit, dar am pierdut poza de la compozitie)

Se imprate aluatul in bilute.



Luam o biluta o intindem cu mainile.


Se pune in centru cam o lg din compozitie si se aduna capetele in centru.

Se mai aplatizeaza putin biluta, si se fac 3 taieturi in centru.

Se apuca de capete si se inrasuceste. Nu este niimic daca mai iese din compozitie si se pune in forma de briosa unsa inainte cu unt si faina.


Se introduc in cumporul incins in prealabil.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...