marți, 9 octombrie 2012

Nuci umplute


Ingrediente: cantitatile au fost duble, dar eu am facut doar jumatate si mi-au iesit 75-80 de nuci mai mici decat cele din comert

Coji
  • 125 gr margarina/unt
  • 100 gr zahar
  • 2 oua
  • coaja de la jumatate de lamaie
  • 1 lgt amoniac
  • 350-400 gr faina
  • un varf cutit sare
  • cam 1 lgt vanilie
Crema
  • 250 ml lapte
  • 2 lg cacao 
  • 2 lg faina
  • 100 gr zahar
  • 125 gr margarina/unt
  • esenta rom

Coji
Intr-un castron punem ouale, zaharul, untul, coaja de lamaie, sarea, amoniacul si amestecam bine. Adaugam faina si incepem sa framantam pana devine un aluat moale, nelipicios, ca o plastilina. 


 Din aluat formam mici bilute (depinde de marimea formei)
 Bilele de aluat le punem in forma si le coacem pe ambele parti.
 
Cojile se lasa la racit dupa care le  umplem cu crema

Crema
Punem toate ingredientele intr-o cratita si amestecam. Cratita o punem pe foc si o lasam pana ce crema firbe si se ingroasa. Mai amestecam din cand in cand.

19 comentarii:

  1. mmm! ce bunatati! Ce regret ca nu am si eu forma ca a ta.

    RăspundeţiȘtergere
  2. multumim! noi am luat forma din piata din Focsani, ar trebuii sa se gaseasca si in alte orase.

    RăspundeţiȘtergere
  3. eu am forma de la mama, sâc

    RăspundeţiȘtergere
  4. Sau pe clickshop, comanzi o forma eletrica.
    Grozava reteta, simpla si fara farafastacuri :-)! Am salvat-o la favorite.

    RăspundeţiȘtergere
  5. reteta de toata caca...nu a iesit nimic:-j

    RăspundeţiȘtergere
  6. super reteta am facut si eu azi :*

    RăspundeţiȘtergere
  7. sa ne cacam in reteta ta ,ca nu sunt bune la gust .....ha ha ha

    RăspundeţiȘtergere
  8. am facuto so eu si ii deicioasa,iar cei care vb asa nu cred k au incercato........

    RăspundeţiȘtergere
  9. cei care vorbesc urat sunt niste boi (sau vaci)

    RăspundeţiȘtergere
  10. nu este o reteta reusita

    RăspundeţiȘtergere
  11. Unde in piata in focsani se gaseste? :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am luat-o de la mesele de afara, unde au tot felul de razatoare. Sper sa gasesti.

      Ștergere
  12. Arata minunat sper sa fie bune fac si eu maine..

    RăspundeţiȘtergere
  13. Revin ,si va spun cat de bune sunt.

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...