marți, 9 octombrie 2012

Nuci umplute


Ingrediente: cantitatile au fost duble, dar eu am facut doar jumatate si mi-au iesit 75-80 de nuci mai mici decat cele din comert

Coji
  • 125 gr margarina/unt
  • 100 gr zahar
  • 2 oua
  • coaja de la jumatate de lamaie
  • 1 lgt amoniac
  • 350-400 gr faina
  • un varf cutit sare
  • cam 1 lgt vanilie
Crema
  • 250 ml lapte
  • 2 lg cacao 
  • 2 lg faina
  • 100 gr zahar
  • 125 gr margarina/unt
  • esenta rom

Coji
Intr-un castron punem ouale, zaharul, untul, coaja de lamaie, sarea, amoniacul si amestecam bine. Adaugam faina si incepem sa framantam pana devine un aluat moale, nelipicios, ca o plastilina. 


 Din aluat formam mici bilute (depinde de marimea formei)
 Bilele de aluat le punem in forma si le coacem pe ambele parti.
 
Cojile se lasa la racit dupa care le  umplem cu crema

Crema
Punem toate ingredientele intr-o cratita si amestecam. Cratita o punem pe foc si o lasam pana ce crema firbe si se ingroasa. Mai amestecam din cand in cand.

21 de comentarii:

  1. mmm! ce bunatati! Ce regret ca nu am si eu forma ca a ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim! noi am luat forma din piata din Focsani, ar trebuii sa se gaseasca si in alte orase.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am forma de la mama, sâc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sau pe clickshop, comanzi o forma eletrica.
    Grozava reteta, simpla si fara farafastacuri :-)! Am salvat-o la favorite.

    RăspundețiȘtergere
  5. reteta de toata caca...nu a iesit nimic:-j

    RăspundețiȘtergere
  6. super reteta am facut si eu azi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. sa ne cacam in reteta ta ,ca nu sunt bune la gust .....ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  8. am facuto so eu si ii deicioasa,iar cei care vb asa nu cred k au incercato........

    RăspundețiȘtergere
  9. cei care vorbesc urat sunt niste boi (sau vaci)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu este o reteta reusita

    RăspundețiȘtergere
  11. Unde in piata in focsani se gaseste? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am luat-o de la mesele de afara, unde au tot felul de razatoare. Sper sa gasesti.

      Ștergere
  12. Arata minunat sper sa fie bune fac si eu maine..

    RăspundețiȘtergere
  13. Revin ,si va spun cat de bune sunt.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu comentez despre aceasta reteta dar uitati una care sigur o sa aiba gust bun :)
    4 oua
    600 g faina
    150 g margarina
    O punguta de vanilie
    Un varf de cutit de sare
    Jumate sau o cana de zahar(depinde cat de dulci va plac)
    Modul de preparare este ca cel de mai sus....
    COCA:
    nuca macinata
    Putina esenta vanilie si rom daca aveti
    Margarina
    Cacao
    In momentul umpleri coca sa fie calduta si dupa umplere sa le dati prin fudra de vanilie si sa le puneti acoperite pentru a ramane moi....pofta buna

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu știu de ce dar nucile mele sânt tari.Am făcut un aluat cu praf de copt și altul cu amoniac și tot tari sânt.Știe cineva motivul?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...