marți, 8 martie 2011

Tort diplomat

Tortul nostru aniversar de 16 ani (unul dintre ele)
Ingrediente:
  • 3 oua
  • 5 lg zahar
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 2 cani de lapte
  • 3 plicuri gelatina
  • 1 galetusa smantana
  • 3 plicuri zahar vanilat
  • 6-7 lg zahar
  • 2 pliculete intaritor de frisca
  • fructe din compot (am avut mandarine si ananas)
  • piscoturi
Se pun pe foc ouale.

Se adauga cele 5 lg de zahar si 2 pliculete de zahar vanilat si se amesteca.


Se pune laptele si se fierbe. Dupa aceea se lasa l-a racit.

Punem gelatina in apa rece cum scrie pe plic.

Smantana se bate.

Dupa care adaugam treptat cele 6-7 lg de zahar (dupa gust) si 3 pliculete de zahar vanilat si mixam. Spre final adaugam gelatina topita si intaritorul de frisca si mixam..

Amestecam cele doua compozitii si scufundam in ea piscoturi.


Punem o folie alimentara in forma de tort (vas rotund) si punem piscoturi pe margine si in fundul vasului.


Punem fructele.

Turnam compozitia peste fructe.

Deasupra mai punem niste piscoturi, le scufundam si bagam la rece. Eu l-am lasat pana urmatoarea zi.


Dupa ce s-a intarit am scos forma, am taiat folia alimentara, a mai rapas pe fundul tortului sau il rasturnam invers, dezlipim folia alimentara si ornam dupa placul inimii.

Asa arata in interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...