miercuri, 2 martie 2011

Chec la cana




Am vazut de mult acest chec minune, iar in seara aceasta l-am facut. E incredibil, un chec in 4 minute :D :)). Reteta am luat-o de aici http://savalaura.blogspot.com/2009/03/chec-la-microunde-la-cana-p.htmla-microunde-la-cana-p.html


Ingrediente: (pt o cana)
  • 4 lg rase de faina
  • 4 lg rase de zahar
  • 1 lg cacao
  • 1/2 lgt praf de copt
  • 1 ou
  • 3 lg lapte
  • 3 lg ulei
  • nuci (optional)
Intr-o cana se pune faina, praful de copt, zaharul si cacaoa, apoi amestecati bine.

Se adauga laptele si uleiul, dupa care se amesteca energic.



Apoi se pune oul si se amesteca la fel de repede.
Se pun si alunele, se mai amesteca putin si gata


Bagam cana la microunde la 700-850 wati ( eu l-am pul la 750 wati) pentru exact 4 min.
In timp ce se cocea am facut cateva poze cu joaca checului :-p
La inceput


Dupa un minut


De la 2 min incepea sa creasca, sa se desumfle si iar sa creasca (stateam si ne rugam sa nu dea pe afara :)) )


Dupa trecerea timpului regulamentar nu se mai admite nici o prelungire. Se scoate cu grija si se lasa sa se raceasca, dupa care se extrage (iese foarte usor, doar treceti cu lama unui cutit de jur imprejur)



Se poate taia felii, unge cu ciocolata sau gem, pudra cu zahar, manca cu sana sau cum va trece prin cap.

Un checulet excelent, merita sa-l incercati.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...