luni, 14 martie 2011

Chesbrad

M-am saturat de sandwich-ul obisnui (o felie de paine unsa cu ceva, cascaval si eventual ardei deasupra) pe care il luam la scoala, asa ca m-am hotarat sa il modific. Aproximativ aceleasi ingrediente dar sub alta forma. Sper sa-l incercati si sa va placa.

Ingrediente pentru doua sandwuch-uri:
  • 130 ml lapte
  • 1 lg ulei
  • 1 lgt zahar
  • 3/4 lgt sare
  • faina cat sa iasa un aluat molcut
  • 1/4 cub drojdie
  • 5 masline (eu am pus masline naturale, au aroma mai puternica)
  • ardei rosu
  • bulion de ardei
  • cascaval ras
  • 3 lgt crema de unt
  • seminte crude (optional)
Intr-un vas punem laptele caldut in care am dizolval drojdia si zaharul, ulei, sare, faina si maslinele taiate marunt dupa care framantam.
Lasam aluatul sa cresca pana isi dubleaza volumul.
Intre timp facem compozitia. Taiem ardeiul cubulete, radem cascavalul (eu am pus si afumat si normal) si le amestecam intr-un castronel impreuna cu crema de unt.
Luam jumatate din aluat.

Il intindem.

Il ungem cu bulion de ardei.

Punem compozitia intr-o margine.
Si inrasucim si-l asezam in tava.
Facem cateva taieturi, nu foarte adanci.
Ungem sandwich-urile cu ou, presaram semintele (puteti pune si susan sau ce vreti) si mai ungem odata cu ou sa nu cada si bagam la cuptorul incins in prealabil.
Se mananca atat cald cat si rece.
Pofta buna!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...