luni, 29 martie 2010

Bombe cu visine


Ingrediente
  • 1 cana zahar
  • 1 cana apa
  • 2 linguri de cacao
  • 350 g biscuti macinati
  • 200 g nuca macinata
  • 2 esente de rom
  • un pic de lichior de visine
Intr-o cratita pune cana de zahar si cana cu apa


Punem cele 2 linguri de cacao.


Dupa aceea o punem la fiert.

Dupa ce s-a racit putin punem esentele, dupa care adaugam biscuitii cu nuca.


Am scos samburii la visine.

Luam un pic de aluat cu care imbracam visina si ii dam o forma rotunda.

4 comentarii:

  1. nu ati precizat cat se fierbe amestecul de apa zahar si cacao.

    RăspundețiȘtergere
  2. cat sa se dizolve zaharul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne cerem scuze ca nu am raspuns mai devreme, dar nu apar imediat toae comentariile. Am pus intr-o cratita apa, zaharul, cacao si apoi am pus-o pe foc si am lasat-o sa fiarba putin.

      Ștergere
  3. este o reteta destul de buna. Cine na focut-o poate s-o incerce este buna.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...