joi, 14 aprilie 2011

Salam de biscuiti altfel

Desi nu este ca celelalte rete, cu margarina, a fost foarte apreciat si foarte aromat.












Ingrediente:



  • 1 kg rahat

  • 1 kg biscuiti

  • 500-600 ml apa

  • cacao(cat te lasa inima)

  • 1 sticluta esenta de rom

  • nuci

Rupem biscuitii nu foarte mic (eu am folosit niste biscuiti faorte fragezi, si au c-am disparut:)) )


Taiem rahatul, nu foarte marut pentru ca se mai topeste si il punem intr-o cratita.




Adaugam apa si il punem pe foc.





Punem si cacao.




Amestecam pana se ingroasa(trebuie sa fiarba). Dupa ce am luat de pe foc punem si romul.



Rsturnam compozitia fierbinte peste biscuiti si amestecam putin.


Punem si nuca deasupra sferturi(o putem praji inainte).


Amestecam totul si lasam sa se raceasca bine.



Punem compoziia in mijlocul unei foi de staniol



Eu am facut unul si cu nuca de cocos. Am pus mai intai intr-o folie alimentara, am modelat putin, am pus nuca de cocos si dupa aceea am rasturnat ruloul in folia de aluminiu.



Il rulam si-l bagam la frigider sa se intareasca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...