marți, 10 mai 2011

Prajitura Kinder Pinguin

Aceasta prajitura am facut-o de mai multe ori si de fiecare data a fost la fel de apreciata, numai ca de aceasta data, din neatentia mea, am inversat straturile de deasupra. O data mama a modificat cantitatile si l-a facut tort.

Blat:
  • 10 oua
  • 200 g zahar
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 5 lg pesmet alb
  • 5 lg faina
  • 5 lg cacao
  • 5 lg miere
  • 1 plic jumatate praf de copt
  • un praf sare
  • 50 ml lapte
  • 270 ml ulei
Separam albusurile de galbenusuri si le punem in castroane diferite. Galbenusurile le amestecam cu ulei treptat....

....adaugam laptele....

....si mierea.

Albusurilee le batem spuma dupa care adaugam treptat zaharul si mixam.
Galbenusurile le rasturnam peste albusuri si amestecam usor cu un tel para de jos in sus.
Adagam pesmetul...
.....faina....
... si cacao.
Impartim compozita in doua parti egale .....
....si coacem 2 platuri.(incercam cu metoda paiului)

Crema:
  • 700 ml frisca lichida (eu am pus smantana pentru frisca)
  • 1 pliculet de gelatina
  • 3 lg de lapte
  • 2 lg de miere
  • 1 esente de rom
Batem smantana.

Adaugam mierea...
...gelatina dizolvata in prealapil in apa, (gelatina cand o adaugam in frisca trebuie sa fie lichida, daca s-a intarit mai adaugam putina apa si amestecam sau o punem putin intr-un vas cu apa fierbinte), esenta de rom, daca am pus smantana nu mai punem lapte.


Glazura I (din interiorul prajiturii):
  • 240g ciocolata cu lapte (eu combin cu lapte si amaruie)
  • 140 g margarina
  • 2 lg apa
  • 4 lg ulei

Punem toate ingredientele intr-o cratita si le topim pe baie de aburi.

Glazura II (de deasupra prajiturii):

  • 22o g ciocolata cu lapte(la fel ca si la prima pun jumatate din cantitate ciocolata amaruie)
  • 100 g unt
  • 3 lg ulei
  • 1 lg apa
  • 1 lg zahar pudra

Punem toate ingredientele intr-o cratita si topim pe baie de aburi.

Ansamblare:

Luam unul din blaturi si intindem o parte din crema.

Deasupra cremei intindem glazura I, dupa care dam prajitura la congelator pentru 5-1o min sa se intaresca glazura.

Dupa ce s-a intarit glazura scoatem de la congelator si intindem o parte din crema egala cu prima parte.

Peste crema punem si al doilea blat.

Peste blat in mod normal ar veni restul de crema si apoi glazura II (din greseala eu am facut invers)

Peste crema in mod normal ar veni glazura II (eu am inversa-o)

Pentru ca am inversat din neatentie am ras deasupra niste ciocolata.

Si o poza in sectiune.

Si o mica poza cu tortul de care va spuneam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...