miercuri, 11 mai 2011

Pastrav cu legume la cuptor



Ingrediente:
  • 6 pastravi
  • mazare conserva(eu am folosit congelat)
  • porumb comserva (eu am folosit congelat
  • ardei rosu (am folosit congelat)
  • morcov
  • rosii
Pestele il curatam, facem cateva crestaturi pe ambele parti si il dam cu sare.

Intr-o cratita punem putin ulei, mazarea, porumbul, ardeiul taiat cubulete, morcovi taiat rondele si lasam pana se inmoaie putin morcovul.

Intr-o tava punem folie de aluminiu pe care o dam cu ulei.

Punem o parte din legume....

Iar deasupra punem pestele pe care il umplem si pe el cu legume.

Taiem felii rosiile si le punem peste pastrav.....

....dupa le dam cu sare....

...si le acoperim cu folia de aluminiu. Cand e aproape gata desfacem folia de aluminiu.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...