joi, 25 august 2011

Fursecuri Sah


Sunt foarte bune, cu un gust placut de unt si foarte aspectuoase. Reteta am luat-o de aici.


Ingrediente:
  • 300 g unt
  • 150 g zahar pudra
  • un varf sare
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 400 g faina
  • 40 g cacao
  • 1 galbenus +2 lg lapte

Amestecam untul cu zaharul.

Adaugam faina si sarea .

Obtinem o masa nu prea compacta pe care o rasturnam si o impartim in 2.

O jumatate o amestecam cu cacaoa pana devine compacta.

Cealalta parte se mai lucreaza putin , se infoliaza cele doua parti si se dau la frigider pentru o ora.

Dupa aceea le intindem in foaie de 1 cm, dupa care taiem fasii late tot de 1 cm. Asezam fasiile una langa alta alternand culorile(una neagra, una alba, una neagra, una alba...)

Le ungem cu amestecum din ou si lapte, dupa care deasupra facem al doilea strat avand graja sa incepe cu cealalta culoare. Puteti sa faceti cate straturi doriti(eu am facut 3). Infasuram blocul obtinut in folie si il bagam din nou la frigider 30 min. Stand la frigider se intareste si va fii usor de taiat. Indreptam marginile...

...dupa care taiem felii de 1 cm.

Bagam tava la cuptorul preincalzit inainte, la foc mediui spre mic (se coc repede).

Pentru ca mi-a mai ramas putin aluat am intins cate o foaie din abele culori si le-am suprapus, dupa care le-am rulat si am bagat la frigider, iar dupa aceea l-am taiat feliute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...