joi, 18 august 2011

Tort Kinder Pinguin


Ingrediente:

Blat

  • 6 oua
  • 120 g zahar
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 3 lg pesmet alb
  • 3 lg faina
  • 3 lg cacao
  • 3 lg miere
  • 1 plic praf de copt
  • 1 praf sare
  • 30 ml lapte
  • 160 ml ulei
Separam albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le amestecem cu uleiul treptat...
...adaugam laptele...

...si mierea.

Albusurile le batem spuma cu zaharul si praful de sare.

Adaugam galbenusurile peste albusuri si cu un tel para amestecam usor.

Adaugam pesmetul...

....faina si praful de copt....

....si cacaoa.

Tapetam doar fundul unei forme rotunde, detasabila, cu hartie de copt, dupa care rasturnam aluatul in tava si il coacem in cuptorul preincalzit.


Crema
  • 700 ml smantane(de preferabil de frisca)
  • 1 pliculet gelatina
  • 2-3 lg miere
  • esenta de rom
  • daca crema nu sta macar putin tare, se poate pune intaritor de frisca 2-3 plicuri(se intampla daca este folosita smantana normala si nu de frisca)
Batem smantana. Adaugam mierea...

...gelatina (dizolvata in apa si incalzita pe baie de aburi ca sa devina lichida) si esenta.Acum daca este nevoie se adauga si intaritorul de frisca.

Glazura I (din interiorul prajiturei)
  • 240 g ciocolata (eu am pus 200 amaruie si 40 lapte)
  • 140 g margarina/unt
  • 2 lg apa
  • 4 lg ulei
Punem toate ingredientele intr-o cratita si topim pe baie de aburi.

Glazura II (deasupra prajiturei)
  • 220 g ciocolata (eu am pus 100g amaruie si 120g lapte)
  • 100 g unt
  • 3 lg ulei
  • 1 lg apa
  • 1 lg zahar

Punem toate ingredientele intr-o cratita si le topim pe baie de aburi.

Ansamblare

M-am grabit sa termin tortul si am uitat sa fac poze pas cu pas, dar gasiti mai multe poze la Prajitura Kinder Pinguin

Taiem blatul in 2. Luam unul din blaturi , il punem in forma rotunda detasabila si intindem o parte din crema. Deasupra cremei intindem glazura I si dam tortul la comgelator pt 5-10 min ca sa se intareasca glazura. Dupa ce s-a intarit scoatem de la congelator si intindem o parte din crema egala cu prima parte.

Deoarece mi-a mai ramas putina glazura I am pus-o peste crema.

Acum punem si am doilea blat.

Peste punem restul de crema si apoi glazura II. Ca sa redati aspectul acesta de valuri luati o lincurita si cu dosul ei apasati in glazura. Dati tortul la rece ca sa se intareasca. Cand s-a intarit indepartam pereti tavii.

Lateralele tortului se poate inbraca cu bucatele de ciocolata.

Si aici o felie pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...