vineri, 8 octombrie 2010

Paine Floarea Soarelui




Am vazut pe un blog, din pacate nu mai stiu pe care blog, aceasta paine, asa ca am incercat-o si eu. Nu mi-a iesit la fel de bine ca aceea, a doua oara o sa iasa mai bine, oricum a fost apreciata :D


Facem 5 bile mai mari pentru coronita mare si 5 mai mici pentru coronita mica si inca o bila tot mare.
Incepem sa realizam prima Coronita.
Luam 5 bile mari si intindem fiecare bila intr-o foaie rotunda.
Dupa ce avem cele 5 foi pregatite incepem ansamblarea. Punem prima foaie si o ungem cu unt topit. Punem a 2 foaie peste prima si o ungem cu unt topit, peste aceasta punem a 3 foaie pe care o ungem cu unt topit, peste aceasta punem a 4 foaie care de asemenea o ungem cu unt topit. In final punem a 5 foaie de aluat pe care o intindem mai mult, incat sa se reverse peste marginile celorlalte foi.
Dupa ce am suprapus cele 5 foi de aluat, cam la un centimetru de margine, facem 4 taieturi cu un cutit, astfel incat in final sa ne rezulte 8 petale.
Luam fiecare petala de varf, din centru si le rasfrangem spre exterior.
Dupa ce am realizat Coronita mare incepem sa facem oronita mica.
Luam cele 5 bilute mai mici si procedam ca la prima coronita.
Fiecare bila o intindem intr-o foaie rotunda. Dupa ce avem cele 5 foi pregatite incepem sa le suprapunem. Punem prima foaie si o ungem cu unt topit.
Punem a 2 foaie peste prima si o ungem cu unt topit.

Peste aceasta punem a 3 foaie pe care o ungem cu unt topit
Peste aceasta punem a 4 foaie pe care o ungem cu unt topit.
In final punem a 5 foaie, care o intindem mai mult incat sa se reverse peste marginile celorlalte foi.
Luam foile suprapuse si le punem in mijlocul Coronitei mari.
Apoi cam la un centimetru de margine, facem 4 taieturi cu un cutit astfel incat la final sa rezulte 8 petale. Atentie taieturile trebuie facute in asa fel incat petalele sa se intersecteze .(aici eu am gresit:D)
Luam fiecare petala de varf, din centru si le rasfrangem spre exterior.
Luam bila ramasa si o punem in centru florii.
O ungem cu ou si punem susan pe petale si mac in minjlocul florii (eu nu am avut si am pus nuci), de asemenea se mai poate pune si putina sare.
O lasam putin sa creasca dupa care o bagam la cuptor.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...