sâmbătă, 16 iulie 2011

Fursecuri Maroc


Aceste fursecuri sunt rapide si foarte gustoase, merita sa le incercati. Reteta am luat-o de aici

Ingrediente:
  • 400 gr faina
  • 3/4 cana zahar pudra cam 150 gr
  • 40 gr unt
  • 9 lg ulei
  • 2 oua
  • esenta vanilie
  • 1 lgt praf de copt
  • zahar pudra pentru tavalit fursecurile

Punem pe foc untul si uleiul si lasam pana se topeste untul, apoi lasam sa se receasca.

Intre timp mixam ouale cu zaharul.

Adaugam untul si uleiul reci si mai mixam cateva secunde, apoi adaugam si esenta.

Adaugam faina amestecata cu praful de copt. Folosim la inceput mixerul si apoi o lingura sau mana.

Dam coca obtinuta o ora la frigider (eu nu am avut rabdare si am bagat coca jumatate de ora in congelator)


La frigider/ congelator coca se intareste si se lucreaza usor.

Punem zahar pudra intr-o farfurie si incepem sa fomam bilute cam cat o nuca.

Le tavalim prin zahar...

Apoi le presam usor in tava(noi nu le-am mai presat)
Le dam la cuptorul preincalzit, la 170 grade 10- 20 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...