luni, 4 iulie 2011

Tarta/ placinta cu cirese

Reteta am luat-o de aici, este foarte buna.

Ingrediente:
Aluat
  • 100 g zahar
  • 250 g unt
  • 2 galbenusuri
  • 400 g faina
  • 1 praf de copt
  • 1 praf de sare
Umplutura
  • 500 g cirese fara samburi
  • 400 ml suc de cirese (eu am pus zeama de la compot)
  • 1 plic buninca de vanilie
  • 1-2 lg zahar
Incepem cu umplutura. Curatam ciresele de samburi si codite. Amestecam 1-2 lg de zahar cu praful de budinca si cateva lg de suc.

Restul siropului il punem pe foc impreuna cu ciresele. Lasam sa fiarba 5-10 minute......

..... dupa care adugam budinca dizolvata si amestecam pana se ingroasa apoi ne ocupam de aluat.
Mixam bine zaharul cu untul, apio adaugam si galbenusurile.

Incorporam faina cu praful de copt, rezulta un aluat lipicios.

Luam 2/3 din aluat si intindem intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau unsa bine cu unt. Intinedem bine pe toata suprafata tavii si pe marginile acesteia.

Turnam budinca si nivelam.

Deasupra rupem bucatele aluatul ramas.

Dam la cuptor preincalzit, la foc mediu pana se rumeneste deasupra.

Lasam sa se raceasca prajitura bine in tava dupa care o scoatem (eu am facut prajitura in tava de tort detasabila)
La mutare a crapat putin deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...