luni, 4 iulie 2011

Carnati de casa



Crantii i-a facut bunica nostra, ii face foarte buni. Sora mea a ajutat si ea, iar eu am supervizat si am facut poze, iar in acelasi timp ma rugam sa nu ard clatitele :)).


Ingrediente:
  • 5 kg carne de porc
  • 3 capatane de usturoi
  • ardei iute
  • cimbru
  • sare
  • piper
  • mate

Dam carnea la masina de tocat.


Pisam usturoiul si il frecam cu sare, dupa aceea il rasturnam peste carne.

Adaugam condimentele dupa gust(am folosit ardei iute uscat)....

......si amestecam bine.

Cu ajutorul unei persoane bagam carnea in mate. (treaba asta a facut-o Simona sora mea si bunica)

Dupa aceea formam carnatii (mama s-a ocupat de etapa aceasta). Luam un sir, Formam cu mana cu pana lungimea carnatului....

..... dupa care un capat il trecem peste celalalt.

Se pot servi pe gratar asa cum i-am mancat noi sau la cuptor.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...