luni, 17 octombrie 2011

Muffins de ciocolata


Reteta am luat-o de aici, dar nu le-am si ornat. Aluatul briosei ramane moale si poate fi folsit ca blat de tort.

Ingrediente 16 briose normale(eu am avut forme mai mari si mi-au iesit 12)
  • 230 g zahar
  • 40 g cacao
  • 250 ml lapte
  • 90 g ciocolata amaruie
  • 125 g unt moale
  • 2 oua
  • putina esenta de vanilie sau rom
  • 200 g faina
  • 1 lgt bicarbonat de sodiu cu varf
  • 1/2 lgt sare

Intr-o cratita se amesteca 1/3 din zahar cu cacaoa si laptele pe foc.

Cand s-a incalzit se adauga ciocolata si se amesteca timp de un minut, dupa care se ia de pe foc amestecand continu pana cand ciocolata e complet topita. Se lasa sa se raceasca.

Separat se freaca untul spuma cu galbenusurile si restul de zahar.

Se adauga faina, sarea si bicarbonatul.

Apoi se adauga si compozitia de ciocolata.

Batem separat albusurile spuma .....

....si le incorporam inet in compozitie.


Se umplu formele de muffines pe jumatate si se pune nuca daca vrem.

Umplem formele pe treisferturi.....

...si dam tava la cumptorul preincalzi, le coacem la foc mic spre mediu.
Ale mele sunt mai mari pentru ca am folosit hartie mai mare si a crescut ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...