duminică, 16 octombrie 2011

Cum fac ursulet din fondant

Am gasit aici cum se fac ursuleti din fondant si am vrut sa impartasesc mai departe.
Coloram pasta de zahar in noanta dorita si facem o bila foarte neteda care reprezinta corpul ursuletului.
Din bila modelam corpul ursuletului, cu ajutorul scobitorii imprimam cusaturi si facem un buric nostim.
Facem 2 bile de marimi mai mici pentru picoare (bilele sa fie netede nu ca in poza, eu dupa ce am facut poza am netezit bilele)
Dam forma picioruselor, labelor si imprimam cusaturi.
La partea superioara taiem o bucatica cu ajutorul unui obiect taios. Asa obtinem o forma frumoasa si lipim mai usor, fara sa trebuiasca sa apasam pentru a ascunde surplusul.
Infingem bucati de scobitori pentru a fixa piciorusele si mainile. Udam usor cu apa zona obtinuta prin taiere si lipim pe corpul ursuletului.
La maini procedam la fel ca la picioruse.
Facem capul ursuletului. Luam o bila......
...... facem o adancitura (eu am facut-o cu capacul unei carioci)......
Din pasta alba facem o bila pe care o alungim, apio o lipim in lacasul pe care l-am facut anterior.
Dam expresie boticului cu ajutorul scobitorii sau instrumentului special.
Am facut putina pasta cu cacao din care am facut nasucul si ocisorii. Facem 2 gaurele pentru ochii si inseram cu o penseta sau cu ajutorul scobitorii, nasucul il lipim cu apa. Putem folosii bombonele pentru nas si ochii.
Urmeaza urechiusele. Facem o bila mica in care facem o adancitura cu ceva rotunjit. Taiem in doua cercul obtinut. Udam zona in care punem urechiusele si le lipim.
Cu ajutorul unei scobitori fixam capul ursuletului de corp si gata. Putem sa mai facem o fundita sau o floricica. Dupa ce am terminat, aburim ursuletul, eu l-am aburit cu fierul de calcat:))

Aici este un ursulet de altadata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...