duminică, 25 septembrie 2011

Placintele cu carne


Aceste placintele sunt foarte populare in toata Marea Britanie, mai ales in Scotia si Irlanda.

Ingrediente:
Pentru aluat:
  • 400 gr faina
  • 150 gr unt
  • 6-8 lg apa
  • sare

Pentru umplutura:

  • 400 gr carne tocata de pui /vita
  • 2 cartofi
  • 1 ceapa
  • 1 legatura patrunjel
  • 1 ou
  • sare piper

Cernem faina intr-un castron. Adaugam putina sare si untul taiat cubulete.

Framantam pana cand obtinem un aluat sfaramicios, dupa care punem apa treptat(daca mai e nevoie mai puneti putin) in asa fel incat sa obtinem un aluat tare. Manevreaza aluat cat mai putin posibil ca sa nu se intareasca in timpul coacerii. Adunam aluatul in forma de bila, il acoperim cu folie alimentara si il lasam la frigider 30 min.

Tocam carnea(eu am folosit piept de pui)

Taiem cortofii cubulete foarte mici,

Tocam ceapa si patrunjelul marunt.

Le punem peste carnea tocata alaturi de ou si adaugam sare si piper dupa gust.(in poza nu apare si patrunjelul, dar l-am pus)

Scoatem aluatul din frigider si il intindem foaie subtire pe o planseta tapetata cu faina. Pe urma taiem discuri cu diametrul de 12 cm, em m-am ajuta de un castron :)

Fiecare disc l-am mai intins putin.

Asezam umplutura in mijlocul fiecarui disc...

...ungem marginile cu ou batut ca sa se lipeasca....

...pliem aluatul, imbracand umplutura...

....lipim marginile, apasand putin...

...rulam putin marginile spre placinta.

Asezam placintelele in tava si le ungem cu ou. Le dam la cuptorul preincalzit si le coacem la 190 grade C.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...