vineri, 29 octombrie 2010

Tort de mere

Ingrediente:

Blat:
  • 7 oua
  • 7 lg faina
  • 7 lg zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 4 lg nuca macinata (optional)
Glazura:
  • 1 pachet margarina
  • 1 cana zahar
  • 4-5 lg cacao
  • 4-5 lg lapte
In plus :
  • mere
  • zahar
  • unt sau margarina
Preparare:

Merele
Se curata merele de coaja, se taie in doua si se curata si de samburi.
Se tapeteaza o cratita cu unt sau margarina.

Apoi cu zahar.
Pe urma se aseaza merele in fundul cratitei si pe lateral cu fata la peretii oalei.

Se presara zahar si pe mere.
Se baga la cuptor merele sa se coac partial.

Blatul
Intre timp se bate albusul spuma cu zaharul si zaharul vanilat.

Se adauga galbenusurile.

Apoi adaugam faina treptat si amestecam usor cu telul para de jos in sus. (NU se pune praf de copt)

La sfrasit adaugam nucile.

Se scot merele pe jumatate coapte cat sa lase pe fund zeama.
Se toarna compozitia de blat deasupra.

Se baga la cuptor sa se coaca blatul.

Dupa ce am scos tortul de la cuptor asteptam sa se raceasca de tot.(eu nu am avut rabdare si un mar nu prea statea si de aceea nici ornatul nu a iesit prea bine, dar pentru prima data a fost bine :D)

Glazura
Se pun toate ingredientele intr-o cratita pe foc sa fiarba pana se ingroasa.


Frisca
Am folosit praf se frisca de la Dr. Oetker
Am preparat-o aproape ca pe plic. Am adaugat jumatate de cutiuta de spantana si 2 intaritoare de frisca.

Ansamblare:
Dupa ce s-a racit blatul, peste el punem glazura care nu trebuie sa fie fierbinte si apoi il ornam cu frisca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...