vineri, 29 octombrie 2010

Pankes (clatite americane) cu ciocolata si nuci



Pentru 10 clatite.

Ingrediente
  • 2 oua
  • 14 lg faina
  • 2 lg zahar
  • 2 plicuri praf de copt
  • 45o ml lapte
  • 4 lg ulei
  • un praf de sare
  • ciocolata (eu am pus amaruie, 6 cubulete)
  • nuci 
Se mixeaza ouale cu zaharul.
Se pun ingredientele lichide si se amesteca.
Pe urma se adauga sarea, faina treptat si praful de copt.

Se taie ciocolata si nuca(eu am prajit-o) si se adauga in compozitie.

Se incinge bine tigaia de teflon.
Clatitele se vor praji la foc mic sau mediu(eu le-am prajit la foc mic ca sa fiu sigur ca nu vor iesi crude, dureaza mai mult)
Se toarna cam un polonic in mijlocul tigaii.
Se asteapta pana cand toata suprafata clatitei se acopera cu bule (eu am mai asteptat si dupa ce clatita a fost acoperita cu bule, am lasat-o in total cam 2 min)

Se intoarce clatica cu grija pt a obtine margini netede.
Se prajeste pana devine la fel ca partea anterioara (aprox 2 min) .
Se poate servi cu toping de ciocolata sau cu ce va trece prin cap.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...