vineri, 29 octombrie 2010

Pancakes (clatite americane)



Mi-au iesit 11 clatite.(depinde de cat de plin e polonicul)

Ingrediente:
  • 2 oua
  • 14 lg faina
  • 2 lg zahar
  • 2 pliculete de praf de copt
  • 450 ml lapte
  • un praf de sare
  • 4 lg de ulei
Se mixeaza ouale cu zaharul.


Se pun ingrediente lichide si se amesteca.

Apoi se adauga sarea, faina treptat si praful de copt.


Se incinge bine tigaia de teflon (nu am pus ulei la prajirea clatitelor). Clatitele se vor praji la foc mic sau mediu. (ca sa fiu sigura ca nu sunt crude le-am prajit la foc mic,dar dureaza putin mai mult)
Se toarna cam un polonic in mijlocul tigaii.
Se asteapta pana cant toata suprafata clatitei se acopera de bule.(pt ca le-am facut la foc mic am mai asteptat putin dupa ce clatita a fost acoperita de bule)
Se intoarce clatita cu atentie pentru a obtine margini netede.

Se prajeste pana devine la fel intre 2 min.(o mai verificati)
Se pot servi cu diverse siropuri (caramel, ciocolata, fructe) sau dulceata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...