luni, 4 octombrie 2010

Muffins pizza

O pizza care poate fi servita si la ocazii deosebite. Sunt o ideea proprie.

Ingrediente:
  • 1/2 cub drojdie
  • 2 oua
  • 5-6 lg smantana
  • 3-4 lg ulei
  • 1 ceasca de lapte
  • un varf cutit sare
  • faina cat sa nu se lipeasca
Pentru umplut eu am pus (puteti pune orice aveti in frigider)
  • cascaval ras
  • carnaciori
  • salam
  • muschiulet
  • ardei rosu
  • porumb
  • masline
  • ketchup (eu am pus facut in casa)
Batem ouale cu smantana, sarea, apoi adaugam drojdia dizolvata in laptele caldut. Adaugam uleiul si amestecam pana la omogenizare, apoi adaugam faina cat sa nu se lipeasca.
Lasam aluatul 10-15 minute sa se odihneasca.

Ungem forma de briosa cu unt/margarina si tapetam cu faina.
Luam o parte din aluat si o intindem foaie, dupa care taiem patrate mai mari pe care le punem in forma de briosa avand grija sa lasam si putin aluat cu care sa acoperim la final. Ungem aluatul cu sos si incepem sa punem ingredientele treptat cate putin din fiecare. Dupa ce am terminat de pus din toate sortimentele o luam de la inceput cu ingredientele si deasupra punem sos.

Marginile le unim intre ele. Dupa aceea ungem briosa cu ou si le bagam in cuptorul preincalzit la foc mic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...