duminică, 10 octombrie 2010

Prajitura cu gem de zmeura


Ingrediente:
  • 2 oua
  • 1 praf de copt sau 1 lgt amidon
  • 10 lg smantana
  • 1 pachet margarina (250 gr)
  • 1 cana zahar (250 gr)
  • faina cat cuprinde pt a iesi un aluat mai tare (eu am pus 5 cani, dar se poate pune si mai mult, eu nu am vrut sa iasa foarte tare)
  • gem de zmeura
Se bat ouale cu mixerul.
Se adauga smantana, margarina si zaharul.
Apoi se adauga faina si praful de copt.















Se pastreza un pic de aluat.
Restul aluatului se intinde in tava cu sucitorul (eu nu am avut sucitor asa mic asa ca am intins cu paharul).

Se pune gemul pe deasupra.

Peste aluatul ramas se mai pune faina, cat sa iasa un aluat tare ca sa se poata da pe razatoare.

Punem aluat razuit pe dasupra gemului. (e mai bine daca puteti razui direct deasupra tavii, asa aluatul nu se lipeste intre el si isi pastreaza forma)
Se baga la cuptor la foc mic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...