vineri, 10 februarie 2012

Tiramisu rapid

Aveam pofta de ceva dulce si rapid. Asa ca m-am gandit la un tiramisu. Numai ca este un pic difert, cu crema de caramel si crema tiramisu. A iesit foarte bun. Combinatia de gusturi de cafea, caramel, crema tiramisu, smantana e delicioasa.

Ingrediente:
  • 1 cutie crema Tiramisu de la Dr. Oetker
  • 1 plic crema prajituri cu gust de caramel
  • 300 ml smantana
  • 100 ml lapte
  • 1 pachet piscoturi
  • 300 ml apa
  • Inka (sau nes)
  • zahar

Pentru crema tiramisu am batut 200 ml smantana cu continutul plicului (pe spate scrie cu lapte dar este mai bun cu smantana). Pentru crema caramel am batut 100 ml smantana, 100 ml lapte rece si zahar. Am facut un sirop din apa, zahar, in care am dizolvat destul de multa Inka, sa aiba o aroma mai puternica.

Ansamblare:
Intr-o tava, farfurie asezam 3 randuri de piscoturi a cate 7 piscoturi fiecare. Piscoturile le trecem rapid prin sirop.
Peste punem 3/4 din crema caramel, apoi din nou un strat de piscoturi.
Peste punem toata crema tiramisu.Din nou un strat de piscoturi si retsul de crema caramel. La final pudram cu cacao.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...