sâmbătă, 4 iunie 2011

Fursecuri "boabe de cafea"

Aceste fursecuri minunate le-am vazut aici si le-am incercat.

Ingrediente:

  • 180 g unt
  • 65 g ciocolata (eu am folosit amaruie)
  • 100 g zahar
  • 30 g cacao
  • 300 g faina
  • 1 lgt plina de praf de copt
  • 3 lgt de nes/inka dizolvate intr-o lg de lapte
Topim ciocolata pe baie de aburi si o lasam sa se raceasca (eu am pus si putin unt, sa nu se intareasca cand se va raci)

Se dizolza nesul sau inka

Se freaca untul cu zaharul.

Se adauga ciocolata topita si nesul/inka dizolvat.

Se adauga cacaoa, faina cernuta, praful de copt si se amesteca bine.

Rezulta un aluat putin sfaramicios care il infoliem si il dam la frigider pt cel putin 1 ora.

Facem bilute din aluat, carora le dam forma ovala, apoi cu dosul lamei unui cutit imprimam pe mijlocul lor o linie.

Se dau la cuptorul preincalzit pentru aprox 10 min


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...