joi, 30 august 2012

Scones cu branza si masline

Urmarim din cand in cand emisiunea lui Ana Olson si mereu am vrut sa pregatim o reteta dea ei. Cautand pe net ceva pentru pranz, am ajuns din pagina in pagina la acesta minunata reteta, pe care am luat-o de aici.

Ingrediente:
  • 250 g faina
  • 1 lgt praf de copt
  • 1 lgt bicarbonat de sodiu
  • 1 lgt de sare (merge si mai puti)
  • 100 g unt rece
  • 110 ml lapte batut
  • 100 g cascaval ras
  • cateva malsine
Punem toate ingredientele uscate intr-un castron. Adaugam untul rece taiat cubulete peste ingredientele uscate si amestecam cu mainile pana obtinem o compozitie sfaramicoasa. Untul rece sfaramat este secretul fragezimii scones-urilor. In amestecul sfaramicios adaugam laptele batut, amestecam usor.
Turnam toata compozitia pe o planseta tapetata cu faina.

Impaturim aluatul pana cand formam o bila compacta, pe care eu am lasat-o 30 min la frigider pentru a o putea intinde mai usor.
Intindem bila de aluat intr-o foaie dreptunghiulara cu grosimea de 1,5-2 cm, presaram cascavalul ras si maslinele taiate bucatele, Rulam aluatul intr-un sul.
Taiem sulul in felii de aprox. 2 cm, grosime, pe care le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Le bagam in cuptorul preincalzit si le coacem la 200 C timp de 15 min.

 

 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...