marți, 7 august 2012

Clatite cu legume



Mi sa facut pofta de clatite si cum deja era ora pranzului am pregatit aceste clatite cu legume. am luat reteta de aici

Ingrediente: (4 clatite)
  • 2 oua
  • 1 cana lapte
  • faina
  • ulei
  • 1 ceapa
  • 2 catei usturoi
  • ardei
  • legume congelate (porumb, mazare, sau orice doriti) punga mea a avut si orez
  • cascaval
  • masline
  • patrunjel
  • ulei
  • 1/2 ceasca vin alb
  • 3-4 lg smantina
  • sare
  • piper

Clatite
Batem ouale spuma, apoi adaugam laptele si mixam. Adaugam uleiul (2-3 lg) si treptat faina (cat sa iasa o smantana moale). Ingingem bine o tigaie si punem aproximativ un polonic din compozitie pe toata suprafata tigaii. Coacem clatita pe ambele parti.
Taiam 1/2 ceapa si usturoiu cat mai mic, dupa cere le calim in putin ulei.
Adaugam vinul (nu am avut alb asa ca am pus rosu, deata si culoarea sosului rozie) si lasam sa fiarba pana se evapora aproape de tot.
 Adaugam smantana si dupa gust sare si piper.

Umplutura
Taiem cealalta jumatate de ceapa si o calim dupa carea adaugam restul ingredientelor si le lasam  sa se faca, amestecand din cand in cand. Asezonam dupa care adaugam si patrunjel.
 Luam o clatita si punem cam 3 lg din compozitie, o maslina si cascaval. Impaturim clatita...
... si o asezam intr-o tava unsa cu unt sau smantana. Punem sosul deasupra clatitelor si bagam la cuptor pt aprox. 20 min


 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...