miercuri, 29 august 2012

Focaccia cu masline si rosii


Aceasta focaccia este o minunatie. Mi-a placut foate mult gustul, imbinarea dintre arome. Reteta am luat-o de aici.


Ingrediente
Maia
  • 150 g faina
  • 1 plic drojdie uscata
  • 1 lingurita zahar
  • un praf de sare
  • 50 ml apa
  • 50 ml lapte
  • 25 ml ulei
Aluat
  • 350 g faina
  • 300 ml lapte
  • 1/2 lingurita sare
  • 25 ml ulei
  • condimente uscate (oregano, busuioc, rozmarin, curry)
Pentru  deasupra:
  • rosi 
  • masline
  • ulei de masline
  • sare
Pentru inceput, pregatim maiaua. Intr-un castroan punem toate ingredientele precizate pentru maia
Framantam putin, pana obtinem o coca pe care o lasam apoi la dosppit 30 min.
Intr-un alt castron sau in masina de paine punem ingredientele in urmatoare ordine: lapte, ulei, sare, condimentele, maiaua (care a crescut) si faina.
Framantam sau lasam masina sa framante si apoi lasam aluatul sa creasca pana isi dubleaza volumul. (eu l-am scos din masina si l-am pus la soare ca sa creasca mai repede :D )
Spalam si taiem rosile in marimea dorita, taiem si maslinele.
Intindem aluatul intr-o tava tapetata cu hartie de copt, dupa care adaugam rosiile si maslinele. Apoi turnam ulei de masline peste focaccia, destul de mult si presaram sare si condimente.
Bagam focaccia in cuptorul preincalzit, 25-35 de minute la foc mediu.
Se poate servii atat calda cat si rece.

   
 
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...