joi, 30 septembrie 2010

Chec mozaic



















Ingrediente


  • 12 oua

  • 2 cani de zahar mari

  • 2 cani de faina mari (daca vrei ca rahatul, stafidele si nuca sa nu se lase la fund trebuie pusa mai multa faina ,dar atunci checul nu mai iese pufos)

  • 1 cana de ulei mare

  • 1 lamaie (zeama + coaja)

  • 1 praf de copt

  • 2-3 lg cacao

  • 3 plicuri zahar vanilat

  • rahat

  • stafide

  • alune de padure


Galbenusurile le frecam cu uleiul pe care il punem treptat.



Apoi adaugam zeama si coaja rasa de la lamaie.

Batem albusurile spuma cu zaharul, zaharul vanilat.

Peste albusuri punem galbenusurile si amestecam cu telul para incet de jos in sus.

Adaugam faina si amestecam cu telul para incet de jos in sus.


Impartim compozitia in doua.
Peste una dintre ele punem cacaoa.






Stafidele, rahatul, alunele ca sa nu se duca la fund le dam prin faina. Mie mi s-au dus in mare parte la funt pt ca eu am vrut ca sa-mi iasa checul mai pufos si am pus mai putina faina. dar daca vreti sa nu se duca deloc puneti mai multa faina (o cana in plus), dar va iesi mai inecacios.

Tapetam formele de chec cu hartie de copt.


Punem un strat alb si peste el punem stafide+alune+rahat.



Pe urma punem un strat cu cacao si peste el punem stafide+alune+rahat.



Pe urma punem din nou un strat alb si peste el stafide+alune+rahat .



Peste am pus un strat de cacao.



Si la final m-am jucat un pic, dupa care am pus putin rahat taiat fasii, cateva stafide si alune




Bagam checurile la cuptor la foc mic.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...