vineri, 13 ianuarie 2012

Sufleu de mere cu gem


Mama ne-a cumparat de curand aceste vase ramekin si am vrut sa le probam :) asa ca am facut acest sufleu delicios. Reteta am luat-o de aici.

Ingrediente:

  • 5 mere mici
  • 5 lg gem (eu am pus de prune)
  • 1 lg coaja de lamaie si portocala
  • 50 ml apa
  • 2 lg unt
  • 1 lg faina
  • 2oo ml lapte
  • 3 oua
Curatam merele si le taiem bucati. Le punem itr-o tigaie/cratita cu gemul, apa, coaja de lamaie si portocala.
Le lasam se se coaca 15 min cu un capac deasupra, amestecand din cand in cand. Cand sunt gata le lasam sa se raceasca.

Intr-o alta cratita topim untul dupa care adaugam faina. Dupa ce s-au omogenizat foarte bine adaugam treptat laptele si fierbem sosul pana se ingroasa putin. Il luam de pe foc si il lasam sa se raceasca.

Peste mere punem sosul si galbenusurile......

....si le pasam in blenderul sau cu mixer-ul vertical.

Albusurile le batem spuma(cu 1 lg zahar pudra daca doriti).

Adaugam incet albusurile peste piureul de mere.

Punem compozitia obtinuta in vasele ramekin (mie mi-au iesit 6).

Le bagam in cuptorul preincalzit in jur de 45 min la foc mic spre mediu pana se rumenesc.

Le lasam sa se raceasca si le servim cu frisca sau inghetata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...