sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Tort spirala



Unul dintre torturile de la ziua noastra.

Ingrediente

Blat:

  • 5 oua
  • 5 lg zahar
  • 5 lg faina

Crema ganache :
  • 300 g ciocolata amaruie
  • 300 g smantana
  • 2-3 lg zahar

Preparare

Blat:

Se bat ouale spuma ,apoi se adauga zaharul si se mixeaza.

Se adauga galbenusurile si se amesteca cu telul para usor de jos in sus.


Se adauga faina si se amesteca cu telul para usor de jos in sus.


Punem compozitia intr-o tava si o bagam la cuptor (il incercam cu metoda paiului).

Cand am scos blatul il rulam intrun prosop ud.


Crema ganache:

Smantana, ciocolata si zaharul se pun pe foc si se fierb pana se ingroasa.

Dupa ce am racit crema in apa rece, am bagat-o la congelator sa se intareasca mai repede, ea deobicei o bag in frigider, dar pentru ca eram in criza de timp am tinut-o putin in congelator(nu trebuie sa inghete).

Dupa aceea o mixam sa se amestece bine si sa devina mai spumoasa.


Ansamblare:

Blatul il desfacem din prosop (de preferebil sa fie caldut) si il ungem cu crema.

Blatul il taiem in 3-4 cum goriti sa fie mai inalt sau mai mic. eu l-am taiat in 3 dar ar fi trebuit in 4.

O fasie o rulam cum e intinsa si o ridicam si o punem pe platou.

Dupa aceea venim cu o alta fasie si o punem de la terminatia celeilalte si tot asa.(nu am mai facut poze cu nu mai aveam maini:)) )

L-am uns deasupra cu crema care mi-a mai ramas.


L-am aranjat cu o crema care imi ramase de la o alta prajitura. Puteti face o budinca de la Dc Orquet.

Asa arata in interior. Nu am mai apucat sa fac poza la o felie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...