miercuri, 9 ianuarie 2013

Gozleme

Ne-am uitat la o emisiune de gastronomie cu specific turcesc si ne-am zis sa incercam si noi sa facem aceste gozleme

Ingrediente:

  • in jur de o cana ulei 
  • 1 cana faina
  • 1 cana apa
  • putina drojdie
  • sare
Pt umplutura (nu am cantitati precise)
In reteta originala erau umplute cu :
  • porumb
  • ciuperci
  • spanac
  • ceapa
  • cartofi fierti
  • casheri (mozzarella)
  • sare 
  • pier
Eu le-am umplut cu:
  • 1 ceapa
  • ardei
  • cca. 3 cartofi fierti
  • cascaval
  • mozzarella
  • marar
  • sare
  • piper
Aluat:

Intr-un castron  framantam aluatul, punem cana de faina (lasam putin deoparte), sare, drojdia dizolvata in apa putin cate putin, la sfarsit cana de ulei. Acoperim aluatul cu un prosop ud si il lasam sa creasca intre jumatate de ora si o ora.
Curatam cartofii si ii spalam dupa care ii punem intr-o cratita la fiert.. Taiem legumele si radem cascavalul.
Calim ceapa....
.......adaugam cartofii, ardeiul, sarea, piperul.




La final adaugam cascavalul/ mozzarella, si mararul. Asteptam pana se topeste cascavalul apoi oprim focul.
Luam o mingiuta de aluat si o intindem subtire, formand un cerc cu diametrul de 20-22 cm.
Punem unplutura pe jumatate din cerc si il dam in doua, lipim marginea. Le dam cu putin ulei pt a prinde culoare si le frigem pe gratarul cu ulei. Cand sunt coapte se formeaza pete maro ca la clatite.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...