luni, 7 iulie 2014

Chec cu coacaze si zmeura




Am facut o tarta cu caise si coacaze, dar imi mai ramasesera cateva coacaze, asa ca am dat un search pe google si am descoperit aceasta reteta

Ingrediente: pentru un chec
  • 150-200 gr faina
  • 80 gr zahar
  • 2 oua
  • 125 gr iaurt
  • 50 gr unt
  • 1 lgt praf de copt
  • 1/2 lgt bicarbonat de sodiu
  • esenta de vanilie
  • un praf de sare
  • coaja de la o lamaie (eu am pus de portocala si a fost bun si asa)
  • aprox 100 gr coacaze si zmeura

Glazura:
  • zahar pudra
  • zeama de lamaie/portocala
  • colorant


Mod de preparare:
Mixam ouale cu zahar, dupa care adaugam iaurtul, coaja de lamaie sau portocala, esenta si untul topit, apoi omogenizam.
Adaugam treptat faina cernuta cu sarea, praful de copt si bicarbonatul.



Spalam fructele daca consideram ca este nevoie si le stergem usor cu un servetel, apoi le dam prin putina faina.


















Adaugam fructele in aluat si amestecam usor cu o spatula.
Punem compozitia intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt. Coacem checul in cuptorul preincalzit, la 180 de grade.

















Il lasam la racit, apoi putem sa il pudram cu zahar pudra sau glazura. Glazura am facut-o din zeama de portocala(nu am avut lamaie) si zahar, careia i-am pus putin colorant pentru ca a iesit alba din cauza portocalei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...