luni, 6 decembrie 2010

Briose cu nuca de cocos de post

Este o prajitura foarte buna. Reteta am luat-o de aici http://adamache.laura.blogspot.com/2010/11/prajitura-de-post-cu-cocos.html doar ca am facut mici modificari si am pus-o in forma de briose.


Ingrediente:

  • 100 gr fulgi cocos
  • 190 gr faina
  • o cana zahar (am pus mai putin de 250gr)
  • 300 ml lapte de soia
  • 1 plic praf de copt
  • 1 lg cacao
  • esenta de rom

Amestecam intr-un vas ingredientele uscate.


Adaugam ingredientele lichide si amestecam bine.



Luam jumatate din cantitate si adaugam cacaoa.

Eu am tapetat formele de brose cu margarina si faina , dar mi s-a lipit fundul asa ca va recomand sa puneti fartie pt briose.



Punem compozitia alba. Peste punem si compozitia neagra.



Bagam la cuptor la foc mic timp de aprox 40 min. O verificam cu metoda paiului.




Au tendinta sa se sfarame si deaceea o lasam sa se raceasca in tava.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...